Es posa en marxa el Pla de xoc de Polítiques Actives d’Ocupació del SOC

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, acompanyat del conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, va presentar la setmana passada el Pla de xoc en polítiques actives d’ocupació que suposa “el pla més ambiciós que ha impulsat mai el Govern de Catalunya per combatre l’atur, amb més de 900 milions d’euros”.

El pla beneficiarà 500.000 persones dels col·lectius més afectats per la crisi provocada per la COVID-19: joves, dones, majors de 45 anys i persones amb discapacitat. Unes xifres sense precedents que el cap de l’Executiu ha destacat que són un exemple de “l’esforç extraordinari que està fent el Govern per acompanyar els treballadors i treballadores i els emprenedors i emprenedores que ho estant passant malament a causa de la crisi provocada per la Covid-19″.

Des del Departament de Treball s’ha publicat a Linkedin el següent vídeo explicatiu sobre els ajuts que es posaran en marxa: