Presentem el programa Comerç 21!

Des del Servei de Desenvolupament Econòmic i Ocupació organitzem una sessió virtual per tal de presentar el programa Comerç21. La presentació es farà via Zoom, el pròxim dimecres dia 26 de Maig a les 15h i anirà a càrrec de la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona i la PIMEC.

Comerç21, és un programa promogut per la Diputació de Barcelona i PIMEComerç amb l’objectiu de definir i implementar noves estratègies per tal de donar l’impuls que necessita cada negoci de forma individual. En aquest projecte es donarà suport, segons les necessitats de cada cas, a millorar àrees fonamentals dels comerços i serveis com ara, redefinir el model de negoci, comercialització i marketing, digitalització, equip humà, professionalització i gestió, entre d’altres.

El projecte està dirigit a un màxim de 50 empreses, preferentment a:

• Micro empreses comercials i/o de serveis i parades de mercats municipals.
  • Localitzades en trama urbana dels municipis de la província de Barcelona.
  • Amb capacitat i voluntat de millorar el negoci.

La participació al projecte tindrà un preu per a l’empresa de 100€ (+iva) un cop sigui seleccionada. La resta de l’import serà subvencionat per Diputació de Barcelona i PIMEC.

Si esteu interessats en assistir a la sessió informativa, per tal de rebre l’enllaç de connexió a la plataforma zoom, ho podeu fer al mail: procom@ccapenedes.cat amb les dades següents: Nom i cognoms, Nom comerç o associació, Telèfon i mail.

També podreu trobar més informació al web: www.comerc21.cat